Servis IT, ceník prací

... aktualizováno 1. července 2024

Jak na to?

Pokud jste z okolí, můžete k nám zařízení (notebook, PC, tiskárnu ...) doručit osobně. V tomto případě  se na servise domluvíte individuálně přímo s technikem a předběžné ohledání závady můžeme provést ihned.

V dalších případech zatelefonujte na číslo (+420) 591 142 142, provolba "2" a s technikem zkonzultujte servisní zásah. Technik určí, zda je servisní zásah možný uskutečnit vzdáleně nebo jinak.

Servis a opravy výpočetní techniky provádíme již od roku 1995. Rukama nám tedy prošlo mnoho různých zařízení z oblasti výpočetní techniky a někdy to byly docela velké kuriozity, co po nás zákazníci chtěli.
V současné době servisujeme výpočetní techniku v naší provozovně nebo vyjíždíme za zákazníkem. Každý servis je o individuálním přístupu k danému problému.
Před každým servisem se provede základní diagnostika s odhadem ceny za daný servisní zákrok. Pokud během servisu zjistíme další skryté závady, tak další postup opravy vždy se zadavatelem opravy (zákazníkem) konzultujeme.

Nákup a instalace nových zařízení ICT

V naší nabídce najdete širokou škálu zařízení výpočetní techniky (počítače, notebooky, příslušenství, tiskárny, routery ...).
Při výběru nového zařízení Vám odborně poradíme.
Ne každý uživatel si troufne dané zařízení optimálně nainstalovat a nastavit. Přesně pro tyto případy jsme tady my. My Vám zařízení nejen zprovozníme (nainstalujeme), ale provedeme i další potřebné úkony.
Jedná se zejména o instalace softwarů, které jste užívali na starších zařízeních, ale i přenos dat a nastavení vašeho uživatelského prostředí.
Vše se neustále vyvíjí a i nároky na znalost instalace se neustále rozšiřuje.

Poradenství, prodej, instalace a implementace ekonomických a pokladních systémů, pokladen

Jsme autorizovaným partnerem společnosti SEYFOR, a.s. pro oblast ekonomických softwarů SMB Money S3 a ERP softwarů Money S4 a S5. Pro tyto softwary poskytujeme komplexní prodejní a servisní činnost našimi certifikovanými pracovníky. Další částí ekonomického portfolia jsou pokladní systémy Prodejna SQL, CONTO a DOTYKAČKA. Nedílnou součástí je i prodej a servis autonomních pokladen značek EURO, CHD, QUORION a Daisy. Pokladny EURO lze propojit na ekonomický systém Money S3.  

Servis vzdáleně

Vzdáleně lze řešit např. instalaci a nastavení programů, kdy můžeme využít naši vzdálenou podporu pomocí software pro vzdálené připojení. Podmínkou je, že Vám funguje internet a technik se k Vám může připojit a v koordinaci s Vámi může problém On-line vyřešit.
Pro vzdálené ovládání využíváme software SupRemo. Klienta s našim logem si můžete stáhnout z odkazu: "Software pro vzdálený servis" 

Pokud se jedná o hardwarový problém, nezbývá nic jiného než zařízení servisovat u nás na firmě. Provozní doba servisu je od 8:00 do 16:00 hodin. O průběhu opravy Vás budete průběžně informovat telefonicky nebo mailem.
Po dohodě je možné, abychom servisované zařízení vyzvedli přímo u Vás nebo ho k nám můžete zaslat přepravní službou. V tomto případě nás vždy nejdříve kontaktujte. 

Ceník základních servisních prací:

  Popis úkonu Cena v Kč bez DPH Cena v Kč s DPH
 Diagnostika závady zařízení (1 zakázka)
 
(Prvotní diagnostika závady zařízení před návrhem na jeho opravu)
331,00 400,00
 Diagnostika závady zařízení s následnou opravou (1 zakázka)
 
(Prvotní diagnostika závady zařízení s následnou opravou)
  Zdarma
 Práce technika na běžném HW a SW (1 hodina)
 (Servis běžného zařízení IT, nastavení a instalace běžných software)
800,00 968,00
 Práce technika, servis ekonomického SW Money S3 (1 hodina)
 (Běžný servis ekonomického software Money S3)
950,00 1.150,00
 Práce technika na serverech a specializovaná nastavení SW (1 hodina)
 (Nastavení firewallů, serverového OS, nastavení MS3, MS4, Mobile S4, pokladny a podobně)
1.200,00 1.452,00
 Doprava vlastními vozidly (1 km)
 (Doprava k servisnímu zásahu mimo spádovou oblast. Budete upozorněni předem.)
10,00 12,10

Podrobnější ceník servisních prací naleznete zde v .pdf.
 

Servisní smlouva

Firemním zákazníkům nabízíme provádění servisu na základě servisní smlouvy. V servisní smlouvě je pak  definován nejen rozsah, ale i další individuální podmínky zákazníka. V tomto případě nás oslovte a pokusíme se najít řešení.  
 

Poptávky prosím zadávejte výhradně přes "Kontaktní formulář".
Na emailové dotazy bez uvedení jména a kontaktního telefonu nebudeme reagovat.