Servis IT, ceník prací
... aktualizováno 1. července 2024
Jak na to?
Pokud jste z okolí, můžete k nám zařízení (notebook, PC, tiskárnu ...) doručit osobně. V tomto případě se na servise domluvíte individuálně přímo s technikem a předběžné ohledání závady můžeme provést ihned.
V dalších případech zatelefonujte na číslo (+420) 591 142 142, provolba "2" a s technikem zkonzultujte servisní zásah. Technik určí, zda je servisní zásah možný uskutečnit vzdáleně nebo jinak.
Servis a opravy výpočetní techniky provádíme již od roku 1995. Rukama nám tedy prošlo mnoho různých zařízení z oblasti výpočetní techniky a někdy to byly docela velké kuriozity, co po nás zákazníci chtěli.
V současné době servisujeme výpočetní techniku v naší provozovně nebo vyjíždíme za zákazníkem. Každý servis je o individuálním přístupu k danému problému.
Před každým servisem se provede základní diagnostika s odhadem ceny za daný servisní zákrok. Pokud během servisu zjistíme další skryté závady, tak další postup opravy vždy se zadavatelem opravy (zákazníkem) konzultujeme.
Nákup a instalace nových zařízení ICT
V naší nabídce najdete širokou škálu zařízení výpočetní techniky (počítače, notebooky, příslušenství, tiskárny, routery ...).
Při výběru nového zařízení Vám odborně poradíme.
Ne každý uživatel si troufne dané zařízení optimálně nainstalovat a nastavit. Přesně pro tyto případy jsme tady my. My Vám zařízení nejen zprovozníme (nainstalujeme), ale provedeme i další potřebné úkony.
Jedná se zejména o instalace softwarů, které jste užívali na starších zařízeních, ale i přenos dat a nastavení vašeho uživatelského prostředí.
Vše se neustále vyvíjí a i nároky na znalost instalace se neustále rozšiřuje.
Poradenství, prodej, instalace a implementace ekonomických a pokladních systémů, pokladen
Jsme autorizovaným partnerem společnosti SEYFOR, a.s. pro oblast ekonomických softwarů SMB Money S3 a ERP softwarů Money S4 a S5. Pro tyto softwary poskytujeme komplexní prodejní a servisní činnost našimi certifikovanými pracovníky. Další částí ekonomického portfolia jsou pokladní systémy Prodejna SQL, CONTO a DOTYKAČKA. Nedílnou součástí je i prodej a servis autonomních pokladen značek EURO, CHD, QUORION a Daisy. Pokladny EURO lze propojit na ekonomický systém Money S3.
Servis vzdáleně
Vzdáleně lze řešit např. instalaci a nastavení programů, kdy můžeme využít naši vzdálenou podporu pomocí software pro vzdálené připojení. Podmínkou je, že Vám funguje internet a technik se k Vám může připojit a v koordinaci s Vámi může problém On-line vyřešit.
Pro vzdálené ovládání využíváme software SupRemo. Klienta s našim logem si můžete stáhnout z odkazu: "Software pro vzdálený servis"
Pokud se jedná o hardwarový problém, nezbývá nic jiného než zařízení servisovat u nás na firmě. Provozní doba servisu je od 8:00 do 16:00 hodin. O průběhu opravy Vás budete průběžně informovat telefonicky nebo mailem.
Po dohodě je možné, abychom servisované zařízení vyzvedli přímo u Vás nebo ho k nám můžete zaslat přepravní službou. V tomto případě nás vždy nejdříve kontaktujte.
Ceník základních servisních prací:
Popis úkonu | Cena v Kč bez DPH | Cena v Kč s DPH |
---|---|---|
Diagnostika závady zařízení (1 zakázka) (Prvotní diagnostika závady zařízení před návrhem na jeho opravu) | 331,00 | 400,00 |
Diagnostika závady zařízení s následnou opravou (1 zakázka) (Prvotní diagnostika závady zařízení s následnou opravou) | Zdarma | |
Práce technika na běžném HW a SW (1 hodina) (Servis běžného zařízení IT, nastavení a instalace běžných software) | 800,00 | 968,00 |
Práce technika, servis ekonomického SW Money S3 (1 hodina) (Běžný servis ekonomického software Money S3) | 950,00 | 1.150,00 |
Práce technika na serverech a specializovaná nastavení SW (1 hodina) (Nastavení firewallů, serverového OS, nastavení MS3, MS4, Mobile S4, pokladny a podobně) | 1.200,00 | 1.452,00 |
Doprava vlastními vozidly (1 km) (Doprava k servisnímu zásahu mimo spádovou oblast. Budete upozorněni předem.) | 10,00 | 12,10 |
Podrobnější ceník servisních prací naleznete zde v .pdf.
Servisní smlouva
Firemním zákazníkům nabízíme provádění servisu na základě servisní smlouvy. V servisní smlouvě je pak definován nejen rozsah, ale i další individuální podmínky zákazníka. V tomto případě nás oslovte a pokusíme se najít řešení.