Lenovo rozšíření záruky Lenovo CONS (Halo) NTB PREMIUM CARE 4r on-site NBD (ze 3r Premium Care On-Site)
Popis a parametry
Lenovo rozšíření záruky Lenovo CONS (Halo) NTB PREMIUM CARE 4r on-site NBD (ze 3r Premium Care On-Site)
Lenovo rozšíření záruky Lenovo CONS Halo NTB PREMIUM CARE 4r on-site NBD
Service Pack lze použít na vybrané modely Lenovo CONSUMER notebooků mainstreamových modelových řad IdeaPad se základní dvouletou zárukou, které jsou stále v této základní záruce.
Jedná se o emailovou variantu Service Packu. = po objednání necháme vygenerovat emailový přístup do registračního formuláře, který Vám zašleme (do objednávky uveďte emailovou adresu pro doručení).
Následně bude třeba provést registraci (propojení) ServicePacku na SN daného zařízení.
Co s Lenovo Premium Care získáte?
= Odbornou pomoc na zavolání. ... Lenovo technici jsou připraveni pomoci s každým problémem. Nespoléhejte na pomalé e-maily nebo telefonát s robotickým operátorem. Tady vám opravdu poradí.
= Řešení do pár minut. ... Některé problémy se dají vyřešit i jedním jediným telefonátem. A v případě potřeby můžete hned naplánovat servisní výjezd přímo k sobě domů.
= Podpora kdykoli. ... Ať už řešíte první start systému, poruchu nebo potřebujete vysvětlit, jak co funguje, s Premium Care vždy najdete jednoduché a rychlé řešení.
= Bezplatná roční inventura vašeho PC ... V rámci péče je i roční kontrola stavu vašeho zařízení. Díky tomu můžete předcházet různým budoucím problémům.
Přístup k Premium Care:
- pomocí emailu: premcare_cz@lenovo.com
- bezplatná telefonní linka: +420 800 050 486
- placená linka: +420 239 050 196
*** Servis na území ČR
*** Asistence typu "Začínáme" a "Jak na to"
*** Servis u zákazníka a rychlá oprava
*** Podpora pro HW i SW
*** Roční kontrola stavu počítače.
Service Pack lze použít na vybrané modely Lenovo CONSUMER notebooků mainstreamových modelových řad IdeaPad se základní dvouletou zárukou, které jsou stále v této základní záruce.
Jedná se o emailovou variantu Service Packu. = po objednání necháme vygenerovat emailový přístup do registračního formuláře, který Vám zašleme (do objednávky uveďte emailovou adresu pro doručení).
Následně bude třeba provést registraci (propojení) ServicePacku na SN daného zařízení.
Co s Lenovo Premium Care získáte?
= Odbornou pomoc na zavolání. ... Lenovo technici jsou připraveni pomoci s každým problémem. Nespoléhejte na pomalé e-maily nebo telefonát s robotickým operátorem. Tady vám opravdu poradí.
= Řešení do pár minut. ... Některé problémy se dají vyřešit i jedním jediným telefonátem. A v případě potřeby můžete hned naplánovat servisní výjezd přímo k sobě domů.
= Podpora kdykoli. ... Ať už řešíte první start systému, poruchu nebo potřebujete vysvětlit, jak co funguje, s Premium Care vždy najdete jednoduché a rychlé řešení.
= Bezplatná roční inventura vašeho PC ... V rámci péče je i roční kontrola stavu vašeho zařízení. Díky tomu můžete předcházet různým budoucím problémům.
Přístup k Premium Care:
- pomocí emailu: premcare_cz@lenovo.com
- bezplatná telefonní linka: +420 800 050 486
- placená linka: +420 239 050 196
*** Servis na území ČR
*** Asistence typu "Začínáme" a "Jak na to"
*** Servis u zákazníka a rychlá oprava
*** Podpora pro HW i SW
*** Roční kontrola stavu počítače.
ParametryPorovnání
Výrobce (záruky)
Lenovo
Rozšíření záruky pro (záruky)
NTB
Lenovo rozšíření záruky Lenovo CONS (Halo) NTB PREMIUM CARE 4r on-site NBD (ze 3r Premium Care On-Site)
Naposledy navštívené